nazainik blog @_@

nufnang

Friday, October 5, 2012

tragedi 22sept

hari sabtu ritu sesuatu berlaku pada kereta ku,,,wah sedih nyer rasa macam nak nangis jerk kui kui :c kereta ku waaaaa
ni insiden masa aku kat kajang, lepas je balik dari wedding cousin aku sop sop sop ishk sedih nyer,,,
aku tak tau la macam mana jalan lurus yang besar tetibe ada orang cross kete aku nak masuk belah kiri.... than langgar bahagian kiri depan kete aku,,,,laki ku dh cuba brek but still boleh kene langgar lagi,,,sakit ati aku hurmmm.... aku takut jerk orang belakang langgar kete aku,,,,,tak pepasal depan belakang kemek hisk,,,,,seram mak ,,,

time tu plak aku tgh follow pok der aku,,,konon nak beraya la rumah nyer huhu walaupun aku tau skang dah masuk bulan zulkaedah huhuhu,,,,,takut terlepas aku tak turun pun tengok (dalam hati dah nyumpah2 orang tu )...aku teruskan perjalanan follow kete pakcik aka pokder ku hehe,
tak per la benda dah nak jadi dah tak boleh nak buat ape lagi (ayat nk sedapkan hati sendiri huhuhu)

jauh gak dari kajang nak ke klang...ingat dekat jerk hurmmm ada la dalam 1stgh jam include jem skali....lepas gi klang gi shah alam plak umah mak ngah aku hurmmm layan kan jela, orang dah ajak,tak kan tak nak pergi plak.....

gerak dari shah alam pukul 9.30mlm sampai tangkak kul 11.30,,,,bawak slow je laki aku,,,aku dah melayang dulu kikiki jgn mara yerk cik abang...

No comments: