nazainik blog @_@

nufnang

Wednesday, November 7, 2012

cincin bengkok

Aduh sakit nyer jari aku terkena pintu,,,,,, Gara-gara nak cepat semua pintu aku langgar, kalau fukushima nampak aku lambat free2 dapat email warning dr die, Cerewet punye bos, bos dulu lagi ok dr sekarang sakit ati aku, Bukan aku tak nak dtg cepat,dah trafik jem nak buat camne,takkan nak marah org yang bawak kete tu,,, Aku menelik jariku yang terkene pintu tadi, Ouch ada luka sikit,mungkin terkene penjuru pintu tadi, Kemudian aku meneliti cincin kesayangan di jari ku.... Alamak bengkok sikit la, tapi nampak macam tertarik, Emmm kuat nya aku langgar pintu tadi,bermonolong aku seketika, Aku melihat lagi cincin hadiah perkahwinan suami ku kepada ku dengan perasaan yang sedih,, Satu hari aku moody gara-gara cincinku bengkok.... Setiba nya dirumah...aku buat-buat tak tahu, Tangan ku buat macam biasa,laki ku tak perasan lagsung... Aku buat kerja rumah macam biasa, , Akhirnya semasa menonton television aku beritahu gak laki ku,, Laki ku belek2 cicncin ku, kening,dahi berkerut,,,,geli hati plak aku tengok, Lepas tu die tergelak, "knape leh jadi sampai mcam ni yang" Aku pun crite la dari A to Z,,,, Bantai gelak die,,,,aku mintak la betulkan, Die kate ok jent die betulkan,,,, Tapi sampai la ni die tak betulkan,, Cincin tu masih melekat dijari manis ku huhuhu

No comments: