nazainik blog @_@

nufnang

Friday, April 12, 2013

Lepak di Desaru Sekejap

Rini nak citer pasal Kitorang lepakdi Desaru Plak....hohoho Tempat Honeymoon tu kikiki (kantoi sudah)....

Kitorang pergi balik hari jerk...malas nak book hotel....confirm la penuh kan...sebab aku tengok kat parking penuh kete....kete sape lagi kalo bukan singaporean hahaha......dorang yang selalu memenuhkan bilik2 yang ada di situ.....

aku just pusing2 jerk....selalu jerk guard kat desaru kene tipu gan kitorang,,,, asal datang jerk kitorang kate nak book bilik...padahal tak book pun kitorang sajer jerk nak melepak di situ kui kui kui......

pastu aku teringin plak la nak mandi kat theme park tu huhuhuhu mahal betol tiket sampai RM35 dewasa kanak RM5.....laki aku dah beli aku mandi je la.....hoho...die aku lantik sebagai camera man aku hohoho....
 lepas mandi kitorang lepak kejap kat tepi pantai pastu teros gerak gi makan kat sungai rengit....pas makan gerak balik,,,,sampai umah dalam kol 11 lbh huhuhu.....







No comments: