nazainik blog @_@

nufnang

Wednesday, October 31, 2012

cerita daging korban

Malam tadi aku masak daging masak kicap kegemaran cik abe huhuhu,,,,,2x tambah die mkn :-) maklum la dapat daging free huhuhu....... Ari ahad aritu pada tanggal 28 oct :-) ceh macam hari bersejarah la plak kan,,,,, sebelum nak balik jb aku n cik abe singgah la umah Teh (mak cik laki ku),,,, nak anto kad kawin anak Ude (mak cik laki ku ) ,,,dok citer2 aku tercerita la plak yang aku tertinggal daging korban kt rumah mak (tak der rezki nk mkn daging korban mak punye :-)) Masa nak balik Teh bagi sikit daging korban kat aku huhuhu suke nyer, ,,,ada la rezki nk mkn daging korban taun ni :-) Alhamdullilah selesai daging korban Teh tu aku masak kicap haha:-) perut pun dh kenyang :-) Haikal makan bubur ayam je,sebab tak leh mam daging lagi,,,,sabar yer,,,tak lama lagi haikal leh mkn daging huhuhu,,,,, Habis sudah crite daging korban ku :-) wasalam

No comments: