nazainik blog @_@

nufnang

Thursday, November 22, 2012

Test UPT pada 211112

hari ni aku rasa macam nak test UPT, sebab dah sebulan tak peod,,,laki aku asik la saiko cakap aku dah pregnant,suke-suke die je nak judge aku.....

Pagi tu aku bangun dari tido,hati rasa macam nak test jgak,
jadi aku mengambil keputusan untuk test, mane la tau ada rezki double line.....

Tunggu punya tunggu huhuhu akhir nya penantian ku terjawab sudah,
Akhirnya tanggal 211112 aku di sahkan hamil oleh UPT aku sendiri hehe...
Syukur Alhamdullilah,... double line test aku kali ni...Rezki Allah swt nak beri kat famuly aku, tak leh nak halang.....

Bersyukur kepada Allah swt kerna telah memberi aku peluang untuk aku mengandung buat kali ke dua,,,, terima kasih jugak kepada suamiku yang tercinta kerana banyak bersabar dengan kerenah ku selama ni......o

Harap pregnant kali, aku tak mabuk seteruk yang dulu huhuhuhu amin......
Line yang lagi satu tu cair,,,, mungkin baru lagi kot,,,,husband cakap kali ni KEMBAR (@/@) #%&@*#%

No comments: