nazainik blog @_@

nufnang

Friday, November 16, 2012

Family Day PTP at Legoland

Family day PTP at legoland 
Xcited laki aku nak gi Family day ni huhuhu, 
Sebenarnyer kitorang nak gi kejap je sebab nak amik voucher 100hinggit tu n tiket masuk legoland ,,,,memandang kan kitorang mmg dah ada annual pass tu,so kitorang mengambil keputusan untuk menjual tiket tu dengan separuh harga huhuhu iaitu 50hinggit,,,,, Ingat tak nak masuk legoland,,,,tapi dah cik abang ajak masuk kejap jerk,,,,tu yang kami masuk je la dulu,,, 
Aku plak terasa macam nak men roller coster,beriaya la mintak kebenaran huhuhu,,,,,akhirnya die pun bagi,,,,aku apa lagi terus g beratur,,,takut panjang plak nanti baris nyer,,,,aku suruh laki aku naik tapi die die tak nak,die nk jg haikal ,,,,aku pun ok jerk,,,,,dok tgah pk sape nak dok sebelah aku,,,tetibe ada orang tegur "husband awak jg bb ke",aku pun ckap ar ar die jg bb,,rupa-rupanyer husband die pun tgah jg anak die,,,,suka la aku ada geng nek roller coster tu nanti..... Macam dah plan plak rasa nyer huhuhu ,,. 
Bila dah sampai giliran nak naik, . Jantung aku ni tetibe berdebar2,,,. Seram plak huhuhu tadi ok jerk,,,. Ermmm naik jela tak jatuh punye,,,,masuk je dalam tu huhu slawat,megucap,tarik nafas dalam2,,,,. Mak ai tinggi nyerrrrr, bile naik jerk aku still stady lagi bile tang turun n corner tu huhuhu,,,,rasa macam tertinggal jantung ,,,,aku dok menjerit jerk huhuhuhu takut betul time tu,,,,budak sebelah aku tu aku dh tak heran,sebab aku tengah dalam keadaan ketakutan n seram dan sebagainyer.... 
Turun jer dari roller coster,,,. badan aku macam melayang jerk jalan,,,,, siap pergi tengok gambar yg dorang capture masa roller coster tu tengah turun,,,,. Aku leh plak tutup mata haha kelakar gile muka aku time tu,,, Pastu kuar je pintu,,,,masing2 cari husband sendiri,,,sempat aku say good bye kat bdak tu,,,,,. 
Bile dah jumpa laki aku, laki aku cakap tak sempat nak rakam,,,haikal dok lari-lari jerk,,,,,. Die cakap die nampak aku,tapi tak sempat nak rakam huhuhu,,,,,. Em tak per la yang nanti kite gi lagi huhjuhu.... Pastu aku amik haikal,,,buat kek plak haikal ni,,,,cari toilet tak jumpa,,,,,aku cuci kat surau je,,,. Laki aku buat susu haikal, Sambil tunggu haikal habiskan susu die,aku pun pergi beli air,kat kedai depan surau tu,,satu cawan 10hinggit,, selamat la ada voucher ....jimat sikit duit aku.....aku gune voucher tu,,,,voucher tu valid sampai april 2013,,,,jadi kitorang plan guna sampai april 2013,,, so gi sane tak yah kuar duit beli,just guna je voucher tu,,,,,, Siap je haikal minum susu ktorang sambung jalan2, Pkul 12 ktorang dah gerak balik sebab plan nak gi tempat lain plak huhu....
Sebelum majlis bermula,,,,(haikal takut-takut,tapi nak pegang patung tu)
Bergambar di depan pintu masuk legoland
Suka haikal men cak-cak.........
Bergambar di depan castle :-)
Ala-ala comel yer cara anak mama ni :-)
Itu la serba sedikit ragam kami huhuhuhuhu......nanti leh gi lagi,,,,:-)

No comments: