nazainik blog @_@

nufnang

Saturday, April 27, 2013

bottle 2oz MLO

perghhhh mengidam plak nak botol kecil aku ni......
mama nak beli botol MLO 2oz ni untuk adik haikal....senang nanti nak bagi kat kak lin (orang yang jaga haikal merangkap bakal menjaga adik haikal nanti)

dulu haikal pakai botol pureen 2oz jerk...beli kat pasaraya.....senang isi jerk susu dalam tu.....tapi dah tinggal brapa bottlo tu,,,,asik tertinggal kat rumah orang je hahahaa.....
ni la bottol 2oz tu huhhu comel kan.....
skang aku dah ada 20 botol 5oz.....tambah lagi 10botol ...sebab tadi aku baru order set BF kat OBW....
dah jadi 30 botol 5oz......

perlu ke tak aku beli botol 2oz ni....huhuhuuhu sangat dalam dilema.....

aku ada gak beli ni...brest milk storage bag.....
yang ni 25pcs 12oz.....aku order 2 pack dah jadi 50pcs......kalo anak aku minum 2oz macam haikal dulu....dapat la 6 botol sekali aku asingkan dalam botol 2oz.....pas guna plastik ni kena buang ke ek.....em kena check balik ni...mana la tau leh guna balik.......dah save duit huhuhu.....

dulu masa haikal...lepas pam aku terus masuk dalam botol 5 oz tu...pastu nak hantar ke kak lin aku kena siap2 asingkan 2 oz....2botlol 5oz baru dapat 5botol 2oz aku asingkan....
ikut pengalaman haikal minum satu hari 6botol....so lagi senang guna plastik bag ni hahaha....

tak sabar nyer nak start mengepam balik.....
haikal pun nanti aku bagi jerk susu badan....kalo la die nak minum susu ku lagi ahakzzz......






No comments: