nazainik blog @_@

nufnang

Saturday, April 27, 2013

set BF pump ku yang baru

hohoho tadi baru jerk order set BF 1malaysia kat OBW......

ni la bakal set BF pump ku yang baru

ni la bakal pump singgle marvel baru aku....sama macam pump madela kan kan kan.....

kenapa aku beli pump singgle? nape aku tak beli double pump jerk?
sebab aku dah ada yang ni


tadaaaa..... pump avent ku yang amat ku sayangi huhhu.....
aku saja jerk nak beli pump single tu sebab aku nak pump sblah guna manual.....
sblah lagi guna letrik.....

mengikut pengalaman.... aku amat sesuai guna pump avent ni....susu mencurah2 ke ladang gandum huhhu....
breast pun cepat kosong...........

bila aku pump sblah mesti sbalah lagi susu terkeluar.....kalo dah ada pump karen ni senang la aku....tgah2 pump manual tu aku letak yang karen ni kat sebelah automatik susu tu kuar sendiri huhhu....

sebelum ni aku tadah sebelah lagi guna bottle....leceh sikit la....kadang susu nyer menitis ke luar huhhu rugi2....

dulu penah pinjam kawan punya pump FS....tapi rasa pump manual aku ni lagi cepat breast aku kosong hahaha....ke aku tak pandai pakai......ramai yang cakap FS tu baguisssss....tapi pada ku avent lagi bagus hahaha....





No comments: