nazainik blog @_@

nufnang

Tuesday, May 7, 2013

My 2nd Heroes

Semalam check up....tapi tak gi sebab abah dok merepair kete dari pukul 9 sampai kul 12.....
Pastu petang tu mmg plan nak gi Klinik Siti Fatimah untuk csan.....mmg suka gi klinik ni.....Klinik Pakar Puan la katakan.....
Dr mmg baik dan peramah...kalo saya tanye die mesti jawab dan terang kan satu per satu....best betol....
dah "kamching" dah dengan Dr ni sejak mengandungkan Haikal dulu huhuhu.....

Datang punye la awal huhuh pukul 2.00ptg tapi dapat jumpa dengan Dr pukul 4 lbh nak dekat pukul 5pm....
Sanggup tunggu walaupun lama...orang lain dah ramai dah bla.....

Masuk jerk bilik terus Dr sebut nama...macam tau2 jerk nama aku hahaha....Masuk terus salam Dr fatimah tu....tersenyum-senyum die dgan aku......hehehe perasan jerk lbh aku ni....

Saya datang nak scan Dr....dah 7 bulan dah ni.....kataku
owww dh 7 bulan sekejap nyer......awak baring atas katil tu.......arah Dr....3

aku pun segera naik atas katil.....haikal abah pegang....tak sabar haikal nak tengok adik die....
siap cakap baby...baby huhuhu.....pandai sungguh.....Dr fatimah pun sanggup layan haikal....dok bercakap dengan haikal.....huhuhu suka sangat....

time scan tu Dr terang satu persatu yang ni kepala.....badan...kaki tangan....aku pun nampak.....satu persatu....masa Dr tu fokuskan pada muka....aku boleh nampak mata,hidung,mulut anak aku....walaupun aku hanya buat scan 2D tapi still jelas nampak muka anak dalam kandungan ku......

pastu Dr fokus pada badan die tunjukkan jantung....tulang belakang, tangan....
bila tang kaki huhuhu..... hah tu die anak awak punye jentina heroes lagi...
ar yeke jawabku........
aku tak perasan sangat....suruh Dr tu fokuskan kat situ n besarkan.....tada.....sah lelaki huhuhu....Alhamdullilah

dapat geng lagi la abah nyer....suka la die...suka la haikal....mama pun suka jugak....nak buat macam mana tak der rezki nak dapat pembantu rumah hahaha......

abah kate tak kisah lah yang penting semua sihat dan selamat.....

ni la gambar semalam yang kami gi scan.....anakku No2......
nama nyer.......adam ?.....huhuhu tak tau lagi......






No comments: